REKLAMACJE

W Miloo Home dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych mebli czy dodatków – masz prawo do złożenia reklamacji.

Formularz reklamacyjny

Aby zareklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres: sklep@miloohome.pl. Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.

Możesz także zareklamować towar w jednym z salonów Miloo Home.

Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie, po otwarciu paczki należy niezwłocznie zgłosić się do firmy kurierskiej, która dostarczała towar ( DHL lub RABEN ) w celu spisania protokołu szkody.

Prosimy również o kontakt emailowy na adres : sklep@miloohome.pl bądź telefonicznie na nr +48 608 590 000.

Pobierz formularz reklamacyjny


To Top