REKLAMACJE

W Miloo Home dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad.  Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych mebli czy dodatków – masz prawo do złożenia reklamacji.

Formularz reklamacyjny

Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres: reklamacje@miloohome.pl Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.

Możesz także zareklamować towar w jednym z salonów Miloo Home.


Pobierz formularz reklamacyjny


Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu

Jeśli zamówiony towar został uszkodzony podczas transportu, prosimy o e-mailowy kontakt ze sklepem: sklep@miloohome.pl lub o kontakt telefoniczny +48 734 167 911.

To Top