FAQ – najczęściej zadawane pytania


Zakupy on-line

- Jak założyć konto w sklepie?

Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.

- Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?

W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.

- Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Anulowanie zamówienia jest możliwe za pośrednictwem kontaktu telefonicznego +48 734 167 911  lub e-mailem na adres: sklep@miloohome.pl przy zastrzeżeniu, że nie rozpoczął się proces jego realizacji i przesyłka nie została nadana.

 

Płatności

- Jakie są dostępne formy płatności?

Sklep www.miloohome.pl umożliwia wybór dogodnej formy płatności: przelewem tradycyjnym na konto bankowe, płatność gotówką przy odbiorze osobistym w salonie stacjonarnym, płatność gotówką w momencie dostawy kurierskiej tzw. „za pobraniem”, płatność poprzez serwis PayU.pl. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce PŁATNOŚCI.

- Jak dokonać przelewu?

W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:

Home Invest International S.A

01-797 Warszawa

ul. Powązkowska 44C

nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624

W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.

- Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Standardowo do paczek dołączony jest paragon fiskalny. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. W celu jej otrzymania prosimy o kontakt e-mailowy na adres: sklep@miloohome.pl.

- Czy moje dane z karty są bezpieczne?

Zgodnie z polityką Miloo Home i zabezpieczeniami, z jakich sklep korzysta (platforma PayU, certyfikat SSL), wszystkie informacje wykorzystywane w procesie realizacji płatności są szyfrowane i w pełni bezpieczne.

 

Wysyłka

- Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

W Miloo Home większość zamówień realizujemy niezwłocznie, w ciągu kilku dni od otrzymania płatności. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 21 dni (jest to czas potrzebny na skompletowanie zamówienia), a w przypadku mebli na zamówienie, czas realizacji może wydłużyć się do 70 dni, co wynika z czasu potrzebnego na produkcję mebli.

- Ile kosztuje dostawa?

Decydując się na zakup w Miloo Home, Klient może liczyć na dostosowanie kosztów dostawy do realnego zamówienia.

 

Koszt dostarczenia zamówionego towaru

Waga

Przedpłata

Płatność za pobraniem

0-5kg

15

20

5-30kg

25

30

Powyżej 30kg

130

135

Szczegóły dostępne w zakładce WYSYŁKA.

- Kiedy dostawa jest darmowa?

Darmowa dostawa pod wskazany adres dotyczy zamówień na kwotę powyżej 5000zł. Usługa wniesienia bądź złożenia jest płatna oddzielnie, w zależności od wielkości i rodzaju zamówionego towaru. W przypadku dostawy do sklepu stacjonarnego Miloo Home usługa zawsze jest darmowa.

- Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?

Oczywiście, wysyłka za granicę jest możliwa, a koszt ustalany jest indywidualnie przed złożeniem zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z naszym sklepem: telefonicznie (+48 734 167 911) lub e-mailowo (sklep@miloohome.pl).

- W jaki sposób dostarczacie zamówienia?

Towar zakupiony przez Klienta jest dostarczany są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Przy większych zamówieniach jak np. zestawy mebli oferujemy własny transport samochodowy. Koszt ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca dostawy, ilości zamówionego asortymentu i ewentualnej usługi wniesienia.

 

- Co zrobić jeśli przesyłka nie doszła w wyznaczonym terminie?

Otrzymując potwierdzenie wysyłki zamówienia, klient otrzymuje także numer listu przewozowego do sprawdzenia lokalizacji paczki na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?t=0 w przypadku zamówień realizowanych przez firmę kurierską. Dzięki niemu Klient może na bieżąco monitorować, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka i za ile dni dotrze. W przypadku realizacji zamówień transportem własnym, kierowca kontaktuje się z Klientem przed dostarczeniem towaru. W razie niedotrzymania czasu dostawy zamówionego towaru, prosimy o kontakt z naszym sklepem: telefonicznie (+48 734 167 911) lub e-mailowo (sklep@miloohome.pl).

 

Zwroty i reklamacje

- Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?  Czy muszę zapłacić za zwrot?

Jeśli po otworzeniu paczki pojawią się uszkodzenia lub wady produkcyjne, prosimy o kontakt pod telefonem +48 734 167 911  lub e-mailem na adres: reklamacje@miloohome.pl. Koszt dostarczenia uszkodzonego towaru do magazynu leży po stronie sklepu.

- Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru jeśli się rozmyślę?

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Zwroty prosimy kierować na adres:

Home Invest International

ul. Mazowiecka 6

09-100 Płońsk

Więcej informacji w zakładce ZWROTY.

- Jak wygląda procedura reklamacji?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta. Jeśli w tym czasie Klient postanowi zareklamować produkt, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie go na adres reklamacje@miloohome.pl. Po otrzymania formularza przez Miloo Home towaru, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.

Więcej informacji w zakładce REKLAMACJE.

 

Produkty Miloo Home

- Czy można w Państwa salonie obejrzeć wybarwienia mebli?

Tak. Posiadamy meble ekspozycyjne oraz próbniki wybarwień i obić wszystkich naszych dostawców.

- Z jakich materiałów są meble i akcesoria? Jak je konserwować?

Eco-rattan – opracowana dla Miloo Home odmiana techno-rattanu o podwyższonej trwałości. To syntetyczne włókno odporne na zmienne warunki atmosferyczne. Eco-rattan zachowuje przez lata swój klasyczny, naturalny kolor, dzięki czemu jest niezwykle estetyczny.

Sposób konserwacji: Eco-rattan należy czyścić mokrą ściereczką lub gąbką z wykorzystaniem ciepłej wody i ewentualnie mydła. Dopuszczalne jest czyszczenie mebli z wykorzystaniem myjki wysokociśnieniowej, z zachowaniem odległości min. 20 cm od czyszczonego mebla.

Texteline – winyl, plecionka z poliestru powlekana PVC. Materiał mocny, nierozciągliwy, wytrzymały, przewiewny. Idealny do użytku zewnętrznego, bardzo łatwy do utrzymania w czystości.

Sposób konserwacji: Texteline należy czyścić mokrą ściereczką lub gąbką z wykorzystaniem ciepłej wody i ewentualnie mydła. Dopuszczalne jest czyszczenie mebli z wykorzystaniem myjki wysokociśnieniowej, z zachowaniem odległości min. 20 cm od czyszczonego mebla.

Drewno – specjalne wyselekcjonowane z ekologicznych upraw. Miloo Home oferuje meble z drewna tekowego, akacjowego czy cocda. Egzotyczne drewno idealnie znosi warunki zewnętrzne, gdyż posiada w sobie substancje oleiste.

Sposób konserwacji: Jeśli  czyszczenie  drewna  samą  woda  nie  przynosi  skutku,  można  wyczyścić  za  pomocą  rozwodnionego  środka  piorącego* (w  stosunku 2:1 -  woda/środek )  oraz  miękkiej  szczotki  lub  pędzla.  Meble z drewna egzotycznego pod wpływem promieniowania UV może szarzeć. Sugeruje się więc zabezpieczenie mebla olejem do drewna tekowego lub olejem lnianym. Przed konserwacją należy pozbyć się wszelkich pęknięć, ubytków i brudu. Po zakończeniu sezonu warto przenieść meble do suchego pomieszczenia, jak na przykład garaż czy piwnica  i tam je przezimować. Miejsce przechowywania mebli nie powinno być ogrzewane, aby ograniczyć możliwość rozeschnięcia.

Metal, aluminium – wytrzymałe materiały stosowane w większości mebli oferowanych przez Miloo Home. Zapewniają stabilność konstrukcji mebli.

Sposób konserwacji: Elementy metalowe są zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi. Wszystkie są malowane proszkowo, co zapewnia im trwały,  długoletni  i  świeży  wygląd.   Zabrudzenia  należy  usuwać  wilgotną  ściereczką.  W  przypadku głębokiego uszkodzenia wierzchniej farby  miejsce  należy  zabezpieczyć  za  pomocą  lakieru  zaprawowego, aby  wilgoć  nie  miała  styczności  z  niezabezpieczonym  metalem.  Jeśli  w  miejscu  uszkodzenia  lakieru  pojawiła  się  korozja,  przed  zabezpieczeniem  lakierem  należy  metal  dokładnie  oczyścić  z  rdzy.

Poduszki – wykonane z wysokiej jakości akrylu o zwiększonej odporności na wilgoć, z zabezpieczeniem przed promieniami UV.  Poduszki są idealnie dopasowane do mebli, a większość z nich ma zdejmowany pokrowiec, co umożliwia utrzymanie ich w czystości.

Sposób konserwacji: Materiał poduszek powinno się czyścić gąbką z użyciem łagodnego mydła, które nie  usuwa  fabrycznego  zabezpieczania  przed    pochłanianiem  wilgoci.  Po czyszczeniu  poduszek  wodą  z  mydłem,  dobrze  wypłukać   i  pozwolić  całkowicie  wyschnąć. Możliwe pranie chemiczne – wodne w temp. 30 C. Zabrania  się  prania  w  pralce  bębnowej.  Zaleca się zabezpieczenie poduszek przed silnym deszczem oraz w okresie jesienno-zimowym. Przechowywać wyłącznie po całkowitym wysuszeniu.

Parasole – wykonane  z  poliestru,   który  jest  fabrycznie   zabezpieczony  przed  nadmiernym  wchłanianiem  wody.  Materiał  jest  zaprojektowany  w  sposób  pozwalający  na bardzo  szybkie   wyschnięcie,  zazwyczaj  w  słońcu  jest  to  kilka  minut.

Sposób konserwacji: Parasole należy czyścić gąbką lub miękką szczoteczką z użyciem łagodnego mydła, które nie  usuwa  fabrycznego  zabezpieczania  przed    pochłanianiem  wilgoci.  Po czyszczeniu    wodą  z  mydłem,  dobrze  wypłukać   i  pozwolić  całkowicie  wyschnąć.   Materiał  przystosowany  jest  do  naturalnego  wysychania,   dlatego  zabrania się  suszenia  materiału  przy  pomocy  suszarek  itp.  Może  to  doprowadzić  do  przegrzania  materiału  i  w konsekwencji  nieodwracalnego  uszkodzenia.  W  zależności  od  warunków,  w  jakich  używany  jest  parasol,  zaleca  się   przeprowadzenie profesjonalnego   chemicznego   czyszczenia  co  2-3  lata.   Zabrania  się prania   w  pralce. W  okresie,  gdy  parasol  jest  nieużywany  zaleca  się  zabezpieczenie  pokrowcem.

Dywany - wykonane  są z  nylonu,  który  jest  materiałem  wyjątkowo  odpornym   na  zabrudzenia   oraz  na  zmienne  warunki  atmosferyczne.

Sposoby  konserwacji:  Jeżeli  dywan  ułożony  jest  na  zewnątrz  w  miejscu  szczególnie  uczęszczanym,  zalecane  jest  czyszczenie  przynajmniej  2  razy  w  tygodniu  za  pomocą  odkurzacza. Odkurzać  należy  na  przemian  wzdłuż  i wszerz  dywanu,  szczególnie  uważając  na  zakończeniach,   aby  nie  zniszczyć   splotu. Przed  odkurzaniem  sprawdzić  czy  worek  odkurzacza  jest  co najmniej  w  połowie  pusty,  co  zapewni  optymalne  czyszczenie.  Raz  na  1-3  lata w  zależności  od  intensywności  eksploatacji  zaleca  się   poddać   dywan  profesjonalnemu  czyszczeniu. W  przypadku  zalania dywanu jedzeniem, należy   natychmiast je  usunąć za  pomocą  łyżeczki i  ręcznika  papierowego.  Ewentualną  plamę  można  wyczyścić  za  pomocą  wody  z  mydłem lub  łagodnego  środka czyszczącego.  Nakładać  środek  czyszczący  zawsze  na  ścierkę  lub  gąbkę,  a  nie  na  dywan,   dzięki  temu  plama  nie  będzie  się  rozprzestrzeniać  oraz  zapobiegniemy  uszkodzeniu  splotu  dywanu.  W  przypadku  czyszczenia trudniejszych  plam  jak  np.  ptasie  odchody, należy  używać  miękkiej  szczotki  z  dodatkiem  wody  z  mydłem. Nie  należy  używać  środków  opartych  na  silikonie!

- PRAWIDŁOWE UŻYTKOWANIE STOŁÓW DREWNIANYCH 

Wskazówki i wytyczne dotyczące użytkowania stołów z drewna naturalnego:

a)       stoły wykonane z drewna mogą znieść wyższe temperatury w nowoczesnych mieszkaniach, jednakże powinny stać co najmniej 1 metr od źródła ciepła (kaloryfery, grzejniki elektryczne, itp.)

b)       wszelkie zabrudzenia powinny być natychmiast usuwane!

c)       stawiając gorące, bardzo zimne lub wilgotne przedmioty na meblach, prosimy stosować podstawki w celu uniknięcia plam lub odkształceń

d)       do pisania itp. prosimy zawsze używać podkładów, aby na powierzchni nie powstały zarysowania

e)       meble powinny być ustawiane na poziomym podłożu, w przeciwnym razie ulegną odkształceniu, dostosowując się do nierówności podłoża

Konserwacja powierzchni lakierowanych

Aby konserwacja mebli przebiegła pomyślnie, należy sięgnąć po naturalne pasty, wyprodukowane na bazie wosku, bezbarwne lub w kolorze zakupionych mebli. Należy nanieść cienką warstwę pasty miękką szmatką, wzdłuż włókna drewna. Meble powinny być woskowane regularnie ok. 3 razy do roku lub częściej, w zależności od intensywności ich użytkowania. Poprzez woskowanie powierzchnia drewna nie tylko jest zakonserwowana, ale także staje się piękniejsza.

Konserwacja powierzchni olejowanych

Drewno olejowane jest bardziej wrażliwe na zabrudzenia niż drewno lakierowane, dlatego też wymaga trochę większej ostrożności podczas użytkowania. Warstwa oleju jest cienka, dlatego po pewnym czasie zużyty olej może miejscowo wsiąkać w drewno. Olej powinien być ponownie nanoszony co 2-3 miesiące, aż do momentu, kiedy przestanie wsiąkać, w przeciwnym razie powierzchnia wygląda na niewykończoną. Prosimy przy tym uważać, aby olej rozprowadzić równomiernie, w przeciwnym razie powstają na powierzchni ciemniejsze punkty.

UWAGA: Powierzchnie nie wykańczane nie są w żaden sposób fabrycznie zabezpieczone przed zabrudzeniami.

Prosimy nie używać

  • ŻADNYCH środków konserwujących  lub czyszczących, które nie są dostosowane do drewna
  • ŻADNYCH środków w aerozolu
To Top