FAQ – najczęściej zadawane pytania

Zakupy on-line

  • Jak dokonać przelewu?

    W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:

    Home Invest International S.A

    01-797 Warszawa

    ul. Powązkowska 44C

    nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624

    W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.

  • Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?

    W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.

  • Jak założyć konto w sklepie?

    Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.

Płatności

Wysyłka

Zwroty i reklamacje

Produkty Miloo Home