ZWROTY W E-SKLEPIE

Dokonując zakupów w Miloo Home Klient ma pewność, że zakupiony towar może bezpiecznie zwrócić, odstępując od umowy.

Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy powinno się odbyć w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Aby od umowy odstąpić, należy poinformować sklep (sklep@miloohome.pl) o chęci zwrotu zakupionego towaru, najlepiej za pośrednictwem podpisanego i zeskanowanego formularza. Formularz można także załączyć do zwracanej paczki i odesłać w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie zamówionych produktów (odebrania przesyłki).

Od momentu poinformowania o odstąpieniu od umowy, Klient ma dodatkowe 14 dni na wysłanie zwracanego towaru. Przesyłkę należy wysłać na adres:

Home Invest International S.A.
ul. Mazowiecka 6,
09-100 Płońsk,

z dopiskiem: “ZWROT MILOO HOME”.

Zwrotu towaru można dokonać także w sklepie stacjonarnym Miloo Home. Przed dokonaniem zwrotu - prosimy o kontakt z wybranym sklepem stacjonarnym (sklepy w galeriach handlowych nie mają obowiązku przyjęcia zwrotu towaru gabarytowego).

1zwroty

Po otrzymaniu towaru, Miloo Home zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność lub na inne konto wskazane przez Klienta.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Wystarczy, że w ciągu 14 dni poinformujesz MILOO-HOME o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem formularza wskazanego poniżej.

REKLAMACJE

W Miloo Home dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych mebli czy dodatków – masz prawo do złożenia reklamacji.

Formularz reklamacyjny

Aby zareklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres: sklep@miloohome.pl. Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.

Możesz także zareklamować towar w jednym z salonów Miloo Home.

1reklamacja

Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie, po otwarciu paczki należy niezwłocznie zgłosić się do firmy kurierskiej, która dostarczała towar ( DHL lub RABEN ) w celu spisania protokołu szkody.

Prosimy również o kontakt emailowy na adres : sklep@miloohome.pl bądź telefonicznie na nr +48 608 590 000.