PŁATNOŚĆ

Dokonując zakupów w Miloo Home, Klient może skorzystać z dogodnych form płatności: PayU, przelew tradycyjny oraz płatność przy odbiorze (za pobraniem u Kuriera lub w salonie Miloo Home). Każda forma jest w pełni bezpieczna.

Płatność za pośrednictwem PayU

PayU oferuje kilka rodzajów płatności: raty 0%, szybkie przelewy (pay by link), płatność kartą debetową lub kredytową, płatność Blikiem, cyfrowe portfele: Visa Checkout oraz Masterpass.

PayU oferuje Szybkie przelewy tzw. pay by link. Po dokonaniu wyboru mebli i dodatków Miloo Home oraz metody dostawy, Klient zostanie przekierowany za pomocą serwisu PayU na stronę swojego banku, gdzie należy się zalogować. Serwis automatycznie uzupełnia dane do przelewu. Wystarczy zrealizować przelew i czekać na dostawę paczki. Co ważne, wpłaty są księgowane na bieżąco, dlatego czas realizacji zamówienia liczy się od momentu dokonania płatności, a zakupy można robić o każdej porze dnia i nocy. W przypadku korzystania z usług operatora PayU, właściwa kwota zostanie pobrana z konta niezwłocznie po dokonaniu płatności w serwisie.

Płatności można też dokonać za pośrednictwem karty debetowej lub kredytowej. System PayU obsługuje najpopularniejsze karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Realizacja potwierdzonego zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez PayU, która odbywa się natychmiast po dokonaniu płatności.

Raty PayU 0% to system ratalny, którego administratorem jest PayU. System umożliwia dokonanie zakupu towarów do kwoty 20 000PLN zamówionych z dostawą kurierską. Wystarczy zaznaczyć tę formę płatności, wypełnić wniosek, poczekać na weryfikację przez pożyczkodawcę i cieszyć się dostarczonymi produktami! Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i decyzję kredytową w czasie rzeczywistym. Zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim.

BLIK to system płatności mobilnych, który umożliwia dokonanie płatności szybkim przelewem za pomocą smartfona i aplikacji mobilnej, bez konieczności wychodzenia z koszyka. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej banku (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Orange Finanse, Getin Bank), odczytać kod, wprowadzić go na stronie sklepu i potwierdzić płatność.


Cyfrowy portfel Visa Checkout znacznie ułatwia płacenie kartą w internecie. Należy zapisać w nim dane karty płatniczej i dane wysyłki, a portfel każdorazowo będzie realizował płatność i informował sklep o adresie dostawy.


Masterpass to druga forma elektronicznego portfela, który ułatwia robienie zakupów w internecie. Wszystkie dane dotyczące karty płatniczej i adresu dostawy zapisane są w portfelu Masterpass.


Płatność przelewem tradycyjnym

Wybór płatności przelewem tradycyjnym nieznacznie wydłuża czas samej realizacji przelewu. Po dokonaniu wyboru tej formy płatności, otrzymasz dane niezbędne do wykonania przelewu na stronie swojego banku: nazwę, numer konta, sugerowany tytuł przelewu (numer zamówienia oraz imię i nazwisko). Należy jednak pamiętać, że księgowanie tego typu przelewów najczęściej przypada na kolejny dzień roboczy i to od następnego dnia liczyć się będzie czas realizacji zamówienia. W przypadku korzystania z przelewu tradycyjnego, właściwa kwota zostanie pobrana w momencie realizacji przelewu przez bank. Na przelew czekamy do 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie jest anulowane.

Dane do przelewu:

Home Invest International S.A

01-797 Warszawa

ul. Powązkowska 44C

09 1090 1056 0000 0001 3491 2624

W tytule prosimy wpisać: numer zamówienia oraz imię i nazwisko


Płatność przy odbiorze

Płatność przy odbiorze to rozwiązanie dla osób, które nie korzystają lub nie lubią korzystać z internetowych form płatności. Umożliwia ona płatność kurierowi w momencie dostarczenia towaru pod wskazany adres (płatność gotówką) lub płatność w salonie, odbierając towar (wszystkie formy płatności oferowane przez salon: gotówka, karta debetowa/kredytowa, karta podarunkowa).


WYSYŁKA

Miloo Home to wymarzone meble i dodatki do Twojego domu. Sklep internetowy www.miloohome.pl realizuje zamówienia na terenie całej Polski we współpracy z firmą kurierską DHL lub w ramach transportu własnego. Wysyłka za granicę jest możliwa, a koszt ustalany jest indywidualnie (sklep@miloohome.pl).

Czas realizacji zamówienia w MILOO HOME:

W Miloo Home większość zamówień realizujemy niezwłocznie, w ciągu kilku dni od otrzymania płatności. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 21 dni, a w przypadku mebli na zamówienie, czas realizacji może wydłużyć się do 70 dni. Wybierając płatność przy odbiorze – czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia, w którym Klient otrzyma od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku wybrania płatności z góry – wskazany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia otrzymania przez MILOO-HOME potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta. Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Koszt dostawy w MILOO HOME:

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były przyjazne. Decydując się na zakup w MILOO-HOME, Klient może liczyć na dostosowanie kosztów dostawy do realnego zamówienia.

 

Koszt dostarczenia zamówionego towaru

Waga

Przedpłata

Płatność za pobraniem

0-5kg

15

20

5-30kg

25

30

Powyżej 30kg

130

135


Wszystkie standardowe paczki do 30 kg są dostarczane pod same drzwi Klienta (są to przesyłki realizowane przez firmę kurierską). W przypadku dużych przesyłek, przesyłek ponadgabarytowych, niestandardowych wymiarów - koszt wniesienia  jest ustalany indywidualnie (w cenie zawarta jest tylko dostawa do Klienta). W tym celu zamówienia dodatkowej usługi w postaci wniesienia prosimy o kontakt ze sklepem: sklep@miloohome.pl 

Zamówienia powyżej 5000zł dostarczamy i wnosimy za darmo.

Śledzenie przesyłki

Gdy zrealizujemy zamówienie, Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą dane firmy kurierskiej oraz numer listu przewozowego do sprawdzenia lokalizacji paczki na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?t=0. Dzięki niemu może na bieżąco monitorować, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka i za ile dni zostanie dostarczona. W przypadku realizacji zamówień transportem własnym, kierowca kontaktuje się z Klientem przed dostarczeniem towaru. W razie niedotrzymania czasu dostawy zamówionego towaru, prosimy o kontakt z naszym sklepem: telefonicznie (+48 734 167 911) lub e-mailowo (sklep@miloohome.pl).

Możliwy jest także bezpłatny odbiór osobisty w salonach:

WARSZAWA: ul. Puławska 579, salon Domoteka - ul. Malborska 41 lok 18-19, ul. Burakowska 4A, ul. Piękna 18.

KONSTANCIN-JEZIORNA: Al. Wojska Polskiego 3.

POZNAŃ: Stary Browar - ul. Półwiejska 42.

BYDGOSZCZ: Zielone Arkady - ul. Wojska Polskiego.

RENOMA WROCŁAW: ul. Świdnicka 40.

GDYNIA: Klif - al. Zwycięstwa 256.

GDAŃSK: City Meble - al. Grunwaldzka 211.

KRAKÓW: Galeria Kazimierz ul. Podgórska 34.

 

 

To Top