Płatność i wysyłka

Dokonując zakupów w Miloo Home, Klient może skorzystać z dogodnych form płatności: PayU, przelew tradycyjny oraz płatność przy odbiorze (za pobraniem u Kuriera lub w salonie Miloo Home). Każda forma jest w pełni bezpieczna.

Płatność za pośrednictwem PayU

payu

PayU oferuje kilka rodzajów płatności: raty payu, szybkie przelewy (pay by link), płatność kartą debetową lub kredytową, płatność Blikiem, cyfrowe portfele: Visa Checkout oraz Masterpass.

PayU oferuje Szybkie przelewy tzw. pay by link. Po dokonaniu wyboru mebli i dodatków Miloo Home oraz metody dostawy, Klient zostanie przekierowany za pomocą serwisu PayU na stronę swojego banku, gdzie należy się zalogować. Serwis automatycznie uzupełnia dane do przelewu. Wystarczy zrealizować przelew i czekać na dostawę paczki. Co ważne, wpłaty są księgowane na bieżąco, dlatego czas realizacji zamówienia liczy się od momentu dokonania płatności, a zakupy można robić o każdej porze dnia i nocy. W przypadku korzystania z usług operatora PayU, właściwa kwota zostanie pobrana z konta niezwłocznie po dokonaniu płatności w serwisie.

pasek-platnosci

Płatności można też dokonać za pośrednictwem karty debetowej lub kredytowej. System PayU obsługuje najpopularniejsze karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Realizacja potwierdzonego zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez PayU, która odbywa się natychmiast po dokonaniu płatności.

4wysylka
PayU_Raty_V_RGB

Raty PayU to system ratalny, którego administratorem jest PayU. System umożliwia dokonanie zakupu towarów do kwoty 20 000PLN zamówionych z dostawą kurierską. Wystarczy zaznaczyć tę formę płatności, wypełnić wniosek, poczekać na weryfikację przez pożyczkodawcę i cieszyć się dostarczonymi produktami! Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i decyzję kredytową w czasie rzeczywistym. Zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim.

Najczęściej zadawane pytania o Raty PayU (kredyt konsumencki):
• Kiedy są dostępne Raty PayU?
Raty PayU są dostępne w wybranych e-sklepach, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 20 000 zł.
• Jak działają Raty PayU?
Zapraszamy Cię do objerzenia krótkiej animacji (1 min 21 sek.)
• Kto udziela kredytu konsumenckiego na zakupy?
Banki lub instytucje pożyczkowe, które współpracują z PayU na podstawie odrębnych umów, w szczególności w zakresie udzielania kredytu Klientom celem dokonania umożliwienia dokonania Płatności z wykorzystaniem opcji kredytu (Raty PayU) oraz odroczonych płatności (PayU Płacę Później). Aktualna lista Organizacji finansujących znajduje się tutaj
• Jaki jest koszt kredytu?
Umowa o Kredyt Standardowy lub o Kredyt 0% w ramach Raty PayU zawierana jest między kredytobiorcą a Organizacją finansującą, z którą PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów.
Przykłady reprezentatywne dotyczące poszczególnych wariantów produktu Raty PayU znajdują się na tutaj. Regulamin Kredytu 0% w ramach Raty PayU znajduje się tutaj
• Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
• W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie o rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.
• Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.
• PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy, z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.
• PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.
• W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą.
Wyjątki
Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.
• Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?
Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu SMS. Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.

5wysylka

BLIK to system płatności mobilnych, który umożliwia dokonanie płatności szybkim przelewem za pomocą smartfona i aplikacji mobilnej, bez konieczności wychodzenia z koszyka. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej banku (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Orange Finanse, Getin Bank), odczytać kod, wprowadzić go na stronie sklepu i potwierdzić płatność.

8wysylka

Płatność przelewem tradycyjnym

Wybór płatności przelewem tradycyjnym nieznacznie wydłuża czas samej realizacji przelewu. Po dokonaniu wyboru tej formy płatności, otrzymasz dane niezbędne do wykonania przelewu na stronie swojego banku: nazwę, numer konta, sugerowany tytuł przelewu (numer zamówienia oraz imię i nazwisko). Należy jednak pamiętać, że księgowanie tego typu przelewów najczęściej przypada na kolejny dzień roboczy i to od następnego dnia liczyć się będzie czas realizacji zamówienia. W przypadku korzystania z przelewu tradycyjnego, właściwa kwota zostanie pobrana w momencie realizacji przelewu przez bank. Na przelew czekamy do 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie jest anulowane.

Dane do przelewu:

Home Invest International S.A

01-797 Warszawa

Powązkowska 44C

09 1090 1056 0000 0001 3491 2624

W tytule prosimy wpisać: numer zamówienia

9wysylka

Płatność przy odbiorze

Płatność przy odbiorze to rozwiązanie dla osób, które nie korzystają lub nie lubią korzystać z internetowych form płatności. Umożliwia ona płatność kurierowi w momencie dostarczenia towaru pod wskazany adres (płatność gotówką) lub płatność w salonie, odbierając towar (wszystkie formy płatności oferowane przez salon: gotówka, karta debetowa/kredytowa, karta podarunkowa). Usługa płatności za pobraniem to koszt 20zł.

DOSTAWY  

Zastanawiasz się, ile kosztuje dostawa w Miloo Home? Poniżej znajdziesz wszelkie informacje, na temat form dostawy i cen wysyłek produktów, które chcesz zakupić. Transporty są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

FORMY DOSTAWY

Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych firm kurierskich oraz zaufanych firm spedycyjnych. W przypadku kurierów w dniu nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej. W przypadku transportów realizowanych przez lokalne firmy spedycyjne – sprzedawca kontaktuje się z klientem drogą telefoniczną lub emailową w celu ustalenia dogodnego terminu dostawy.


PRZESYŁKI KARTONOWE

Dekoracje, tekstylia, akcesoria domowe i ogrodowe, małe meble które są zapakowane w kartony i ich waga to maksymalnie 31 kg. Każda taka wysyłka jest przez nas kontrolowana i dodatkowo zabezpieczana folią bąbelkową, sztywnym kartonem, streczem. Takie przesyłki są realizowane wyłącznie firmami kurierskimi.

UWAGA! Kurier nie ma obowiązku wniesienia mebla do mieszkania (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu


Koszty przesyłek kartonowych:

Wartość zakupu do 399 zł – 19zł

Wartość zakupu powyżej 399zł – darmowa dostawa

Usługa płatności przy odbiorze  – 20zł


PRZESYŁKI PALETOWE

Meble takie jak krzesła, fotele, pufy, stoliki, szafki oraz bardzo delikatne dekoracje - mniejsze lustra, grafiki na szkle, zegary, lampy, a także huśtawki ogrodowe. Całość dostarczana jest na palecie ( tach ), odpowiednio zabezpieczone dodatkowymi materiałami pomocniczymi. Przesyłki paletowe są realizowane firmami kurierskimi.

Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych).

Do odbioru takiej przesyłki należy odpowiednio przygotować się oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, utylizacji palety i opakowania we własnym zakresie.


Koszty przesyłek paletowych:

Koszt transportu – 79zł

Usługa płatności przy odbiorze  – 20zł


PRZESYŁKI WIELKOGABARYTOWE

Meble przestrzenne, wieloelementowe, takie jak sofy, narożniki, komody, witryny, szafy, zestawy mebli ogrodowych, gdzie brak możliwości transportu na palecie lub Klient wymaga rozszerzonej usługi. W dniu dostawy kierowca  kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia dostawy. Dzień przed dostawą sprzedawca informuje o przedziale godzinowym, w jakim kierowca się pojawi. W przypadku kilku produktów cena dotyczy całości dostawy. Przesyłki wielkogabarytowe są realizowane zaufanymi firmami spedycyjnymi.

 

Koszt transportu przesyłki wielkogabarytowej – 99 zł

Usługa PREMIUM (transport przesyłki wielkogabarytowej z wniesieniem) – 179 zł

Usługa PREMIUM MAX (transport przesyłki wielkogabarytowej z wniesieniem, rozpakowaniem, ustawieniem, zabraniem na życzenie klienta opakowań) – 249 zł

Usługa płatności przy odbiorze  – 20zł

Usługa pełnego montażu – cena usługi ustalana indywidualnie.

W przypadku dostawy z wniesieniem należy przygotować odpowiednią ilość przestrzeni w danym pomieszczeniu na zakupiony mebel. Uwaga - firma przewozowa nie posiada terminali płatniczych, w przypadku płatności przy odbiorze należy przygotować odpowiednią ilość gotówki.

 

W Miloo Home stawiamy na :

- Najszybszą realizację – wysyłki produktów znajdujących się w Naszych magazynach są najczęściej realizowane w ciągu 72h od złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem bądź PayU (w przypadku zamówień z formą płatności Przelew Bankowy – w ciągu 72h od zaksięgowania wpłaty).

- Informacje – do każdego z zamówień są przesyłane statusy na temat realizacji zamówienia. W momencie wysyłki, niezależnie od wybranej formy dostawy klient otrzymuje powiadomienie na telefon bądź email.

- Bezpieczeństwo – każda z przesyłek jest starannie zapakowana w materiały najwyższej jakości, aby zapobiec uszkodzeniom w transporcie.

Czas realizacji zamówienia w MILOO HOME:

W Miloo Home większość zamówień realizujemy niezwłocznie, w ciągu kilku dni od otrzymania płatności. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 21 dni, a w przypadku mebli na zamówienie, czas realizacji może wydłużyć się do 70 dni. Wybierając płatność przy odbiorze – czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia, w którym Klient otrzyma od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku wybrania płatności z góry – wskazany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia otrzymania przez MILOO-HOME potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta. Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Darmowa dostawa na terenie kraju przy zamówieniu w kwocie powyżej 399zł na przesyłki kartonowe (nie dotyczy przesyłek paletowych i wielkogabarytowych, nie dotyczy usługi montażu i wniesienia).

Śledzenie przesyłki

Gdy zrealizujemy zamówienie, Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą dane firmy kurierskiej oraz numer listu przewozowego do sprawdzenia lokalizacji paczki na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?t=0. Dzięki niemu może na bieżąco monitorować, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka i za ile dni zostanie dostarczona. W przypadku realizacji zamówień transportem własnym, kierowca kontaktuje się z Klientem przed dostarczeniem towaru. W razie niedotrzymania czasu dostawy zamówionego towaru, prosimy o kontakt z naszym sklepem: telefonicznie (+48 608 590 000) lub e-mailowo ([email protected]).

Możliwy jest także bezpłatny odbiór osobisty w salonach:

WARSZAWA: ul. Puławska 579, salon Domoteka - ul. Malborska 41 lok 18-19, ul. Piękna 18, ul. Powsińska 16

POZNAŃ: Stary Browar - ul. Półwiejska 42

GDYNIA: Klif - al. Zwycięstwa 256

GDAŃSK: City Meble - al. Grunwaldzka 211

KATOWICE: Silesia - ul. Chorzowska 107

KRAKÓW: Sztuka Wnętrz - ul. Tetmajera 83

UWAGA! Za meble na indywidualne zamówienie z kolekcji Miloo Design nie przyjmujemy płatności kartą - można zapłacić tylko i wyłącznie przelewem tradycyjnym. Dotyczy to zarówno wysyłek, jak i odbiorów osobistych w salonach. Za utrudnienia przepraszamy.

infografiki02