FAQ – najczęściej zadawane pytania


Zakupy on-line

- Jak założyć konto w sklepie?

Konto w sklepie można założyć za pośrednictwem zakładki „LOGOWANIE/REJESTRACJA”, podając login w postaci adresu e-mail oraz hasło. Posiadanie konta ma wiele zalet. Szybszy proces składania zamówienia, możliwość zapisywania swoich adresów i śledzenie stanu zamówień to tylko niektóre z nich.

- Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?

W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji, zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów.

- Czy jest możliwość anulowania zamówienia?

Anulowanie zamówienia jest możliwe za pośrednictwem kontaktu telefonicznego +48 734 167 911  lub e-mailem na adres: sklep@miloohome.pl przy zastrzeżeniu, że nie rozpoczął się proces jego realizacji i przesyłka nie została nadana.

 

Płatności

- Jakie są dostępne formy płatności?

Sklep www.miloohome.pl umożliwia wybór dogodnej formy płatności: przelewem tradycyjnym na konto bankowe, płatność gotówką przy odbiorze osobistym w salonie stacjonarnym, płatność gotówką w momencie dostawy kurierskiej tzw. „za pobraniem”, płatność poprzez serwis PayU.pl. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce PŁATNOŚCI.

- Jak dokonać przelewu?

W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:

Home Invest International S.A

01-797 Warszawa

ul. Powązkowska 44C

nr konta bankowego: 09 1090 1056 0000 0001 3491 2624

W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.

- Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Standardowo do paczek dołączony jest paragon fiskalny. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. W celu jej otrzymania prosimy o kontakt e-mailowy na adres: sklep@miloohome.pl.

- Czy moje dane z karty są bezpieczne?

Zgodnie z polityką Miloo Home i zabezpieczeniami, z jakich sklep korzysta (platforma PayU, certyfikat SSL), wszystkie informacje wykorzystywane w procesie realizacji płatności są szyfrowane i w pełni bezpieczne.

 

Wysyłka

- Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

W Miloo Home większość zamówień realizujemy niezwłocznie, w ciągu kilku dni od otrzymania płatności. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 21 dni (jest to czas potrzebny na skompletowanie zamówienia), a w przypadku mebli na zamówienie, czas realizacji może wydłużyć się do 70 dni, co wynika z czasu potrzebnego na produkcję mebli.

- Ile kosztuje dostawa?

Decydując się na zakup w Miloo Home, Klient może liczyć na dostosowanie kosztów dostawy do realnego zamówienia.

 

Koszt dostarczenia zamówionego towaru

Waga

Przedpłata

Płatność za pobraniem

0-5kg

15

20

5-30kg

25

30

Powyżej 30kg

130

135

Szczegóły dostępne w zakładce WYSYŁKA.

- Kiedy dostawa jest darmowa?

Darmowa dostawa pod wskazany adres dotyczy zamówień na kwotę powyżej 5000zł. Usługa wniesienia bądź złożenia jest płatna oddzielnie, w zależności od wielkości i rodzaju zamówionego towaru. W przypadku dostawy do sklepu stacjonarnego Miloo Home usługa zawsze jest darmowa.

- Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?

Oczywiście, wysyłka za granicę jest możliwa, a koszt ustalany jest indywidualnie przed złożeniem zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z naszym sklepem: telefonicznie (+48 734 167 911) lub e-mailowo (sklep@miloohome.pl).

- W jaki sposób dostarczacie zamówienia?

Towar zakupiony przez Klienta jest dostarczany są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Przy większych zamówieniach jak np. zestawy mebli oferujemy własny transport samochodowy. Koszt ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca dostawy, ilości zamówionego asortymentu i ewentualnej usługi wniesienia.

 

- Co zrobić jeśli przesyłka nie doszła w wyznaczonym terminie?

Otrzymując potwierdzenie wysyłki zamówienia, klient otrzymuje także numer listu przewozowego do sprawdzenia lokalizacji paczki na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?t=0 w przypadku zamówień realizowanych przez firmę kurierską. Dzięki niemu Klient może na bieżąco monitorować, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka i za ile dni dotrze. W przypadku realizacji zamówień transportem własnym, kierowca kontaktuje się z Klientem przed dostarczeniem towaru. W razie niedotrzymania czasu dostawy zamówionego towaru, prosimy o kontakt z naszym sklepem: telefonicznie (+48 734 167 911) lub e-mailowo (sklep@miloohome.pl).

 

Zwroty i reklamacje

- Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?  Czy muszę zapłacić za zwrot?

Jeśli po otworzeniu paczki pojawią się uszkodzenia lub wady produkcyjne, prosimy o kontakt pod telefonem +48 734 167 911  lub e-mailem na adres: reklamacje@miloohome.pl. Koszt dostarczenia uszkodzonego towaru do magazynu leży po stronie sklepu.

- Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru jeśli się rozmyślę?

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Zwroty prosimy kierować na adres:

Home Invest International

ul. Mazowiecka 6

09-100 Płońsk

Więcej informacji w zakładce ZWROTY.

- Jak wygląda procedura reklamacji?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją producenta. Jeśli w tym czasie Klient postanowi zareklamować produkt, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie go na adres reklamacje@miloohome.pl. Po otrzymania formularza przez Miloo Home towaru, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.

Więcej informacji w zakładce REKLAMACJE.

 

Produkty Miloo Home

- Czy można w Państwa salonie obejrzeć wybarwienia mebli?

Tak. Posiadamy meble ekspozycyjne oraz próbniki wybarwień i obić wszystkich naszych dostawców.

- Jak konserwować i dbać o produkty Miloo Home ?

Wszystkie zasady konserwacji i instrukcje dbania o meble i produkty znajdują się na podstronie : https://www.miloohome.pl/sposoby-pielegnacji

To Top