Regulamin Promocji
„Szaleństwo zakupów w Miloo Home”


I. Postanowienia ogólne


§ 1


1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki promocji prowadzonej pod nazwą „Szaleństwo zakupów w Miloo Home”, zwanej dalej „Promocją”.
2. Organizatorem Promocji jest Home Invest S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: z siedzibą w Warszawie, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000611382, sąd rejestrowy przechowujący dokumentację spółki: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca: kapitał zakładowy w wysokości 100 000,00 zł, adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Powązkowska 44c, 01-797 Warszawa i adres do doręczeń: ul. Mazowiecka 6, 09-100 Płońsk, NIP: 5252654376, REGON: 364159543, adres e-mail: [email protected], numer telefonu: +48 608 590 000 zwana dalej „Organizatorem”.
3. W Promocji bierze udział sklep internetowy, którego strona główna znajduje się pod adresem https://www.miloohome.pl, zwany dalej „Sklepem internetowym” oraz salony stacjonarne zwany dalej „Sklepami stacjonarnymi Miloo Home” których lista znajduję się pod adresem https://www.miloohome.pl/showrooms.html
4. W Regulaminie pod pojęciem „Kategorie produktowe” rozumie się podział produktów na następujące grupy:
a. meble domowe
b. meble na zamówienie
c. oświetlenie,
d. lustra ,
e. tekstylia,
f. dekoracje,
g. nakrycie stołu,
h. zestawy ogrodowe,
i. meble ogrodowe,
j. akcesoria ogrodowe,
k. akcesoria,
5. Kody rabatowe i Informacje o Rabatach zostały opublikowane na platformie „Szaleństwo Zakupów” pod adresem: www.szalenstwozakupow.pl i na podstronach serwisów: www.elle.pl, www.glamour.pl oraz www.viva.pl. 
6. Na każdym kuponie będzie znajdował się kod rabatowy, zwany dalej „Kodem Rabatowym”. Każdy z tych Kodów Rabatowych pozwala na uzyskanie korzyści:
a. kod rabatowy „SZ20” uprawnia do uzyskania rabatu w wysokości 20 % wartości produktów na wybrane produkty Miloo Home biorące udział w akcji,
b. kod rabatowy „BEST10” przy produktach z oznaczeniem „bestseller” uprawnia do uzyskania rabatu w wysokości 10% na wybrane produkty Miloo Home

§ 2


1. Promocja rozpoczyna się w dniu 18.04.2024 r. a kończy się w dniu 24.04.2024 r., przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do jednokrotnego przedłużenia okresu trwania promocji o maksymalnie 30 kolejnych dni. Informacja o skorzystaniu z tego prawa zostanie umieszczona na stronach Sklepu internetowego pod adresem: https://www.miloohome.pl/regulamin-promocji-szalenstwo-zakupow


§ 3


1. Promocją objęte są, z zastrzeżeniem § 6 ust. 2, towary opisane w § 6 ust. 1 i sprzedawane w Sklepie internetowym, zwane dalej „Produktami”.
2. Promocji nie można łączyć z korzyściami wynikającymi z innych akcji promocyjnych Organizatora.

 

II. Warunki udziału w Promocji i korzyści wynikające z ich spełnienia


§ 4


1. W celu wzięcia udziału w Promocji należy w okresie jej trwania spełnić łącznie następujące warunki:
a. założyć konto w Sklepie internetowym, lub w przypadku, jeśli Kupujący posiada już konto, zalogować się na nie, a następnie zawrzeć z Organizatorem umowę sprzedaży za pomocą Sklepu internetowego i zakupić na podstawie tej umowy sprzedaży Produkty. Zakup ten zwany jest dalej „Zakupem Głównym”, b. dokonując Zakupu Głównego produktów, należy wpisać w tzw. koszyku w odpowiednim polu, Kod Rabatowy, a następnie kliknąć przycisk ZATWIERDŹ KOD. Następnie kupujący otrzyma komunikat potwierdzający aktywację Promocji, c. zapłacić cenę za Zakup Główny,
2. Osoba, która spełniła powyższe warunki udziału w Promocji, zwana jest dalej „Uczestnikiem”.

§ 5


1. Jeżeli Uczestnik odstąpi następnie od umowy sprzedaży, o której mowa w postanowieniu § 4 ust. 1 lit. a, na podstawie przepisów art. 27 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U 2023r poz 2759), wówczas traci uprawnienia wynikające z Promocji uzyskane w związku z zawarciem umowy sprzedaży obejmującej Zakup Główny,
od której następnie odstąpił.


§ 6


1. Promocją objęte są towary marki Miloo Home, z wyłączeniem produktów opisanych w ustępie poniższym.
2. Z Promocji wyłączone są produkty:
a. należące do nowości,
b. oznaczone informacją „Rabat”, „Rabat …%” , „przekreślona cena” lub inną informacją świadczącą o dodatkowym rabacie przydzielanym na produkt lub o obniżce ceny produktu,
c. przecenione oraz te, przy których widnieje nowa, obniżona cena a obok niej stara, przekreślona cena regularna,
d. marek obcych (Riviera Maison, Locherber, Hudson Valley, Dr. Vranjes, Trebord, Grand Design, Manufaktura porcelany, Aqua di parma, Gie el, Eichholtz, Light and living, 100bon, Sigma lighting, Quercia)
e. bez oznaczenia stylowe zakupy,
f. karty podarunkowe
g. nie znajdujący się na podstronie www.miloohome.pl/szalenstwo-zakupow i jej podkategoriach.


III. Rabat


§ 7


1. Rabat jest naliczany od pierwotnej ceny brutto wskazanych powyżej Produktów.
2. Rabat nie podlega podziałowi, ani wymianie na pieniądze.


IV. Reklamacje


§ 8


1. Wszystkie reklamacje dotyczące Promocji należy zgłaszać e-mailem na adres [email protected] lub pisemnie za pośrednictwem poczty na adres Organizatora.
2. Reklamacja powinna zawierać dane osobowe zgłaszającego umożliwiające udzielenie odpowiedzi na nią oraz przyczynę reklamacji.


V. Postanowienia końcowe


§ 9


1. Z Organizatorem można skontaktować się m.in. za pomocą infolinii pod numerem telefonu +48 608 590 000 lub adresu [email protected]


§ 10


1. Regulamin dostępny jest: u Organizatora oraz na podstronie Sklepu internetowego o adresie https://www.miloohome.pl/regulamin-promocji-szalenstwo-zakupow